Keresés a blogban

vasárnap

Pihenés, de hogyan?

Manapság nem könnyű kipihenni magunkat. Az éjszakai álom is sokszor nehezen jön a szemünkre. Sok a stressz és a hajtás, ezt pedig a pihenésünk is elszenvedi.
Ébredtél már úgy hogy fájt mindened és úgy érezted végig dolgoztad az éjszakát is?
Mégis mit tehetünk azért hogy végre kipihenjük magunkat?
Mivel különbözőek vagyunk így mindenkinek másra van szüksége.
Van azonban pár általánosan használt trükk ami nyugodt álmot biztosít. Ilyenek:

  • A hálóhely legyen rendezett és tiszta. Legyen rád megnyugtató hatással. Ez át ragad a szervezetedre is.
  • Olyan tevékenységet végezz alvás előtt egy órával ami szintén megnyugtat. Ez ne tv vagy rádió legyen!
  • Próbáld ki a meditálást, agykontrolt. A lényeg hogy az agyad gondolkodó központját ki tudd kapcsolni. Ha nem gondolkodsz pár percig akkor képes a szervezeted álomba mélyedni.
  • Találj ki egy menetrendet, amit minden este az ágyadban fekve elvégzel, ha ezt rendszeresen mindig ugyan úgy teszed akkor egyre könnyebben és hamarabb fogsz elaludni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése