Keresés a blogban

szerda

Stressz valóban ellenfél?

Feszült, felgyorsult világban élünk, akarva akaratlan számtalan stressz helyzet ér minket. Talán mindenki számára ismerős a reklám szlogen amit nem tudok pontosan idézni: azokon tölti le mérgét akik nem tettek semmit? 
Hát igen nagyon sokan vagyunk így ezzel a problémával a felgyülemlett feszültség egyszer csak kipattan a testünkből. Azonban nem kell a gyógyszerekhez rohannunk ha mindezt el akarjuk kerülni.
Mutatok 5 módszert mellyel elűzheti mérgét.
  1. A legfontosabb mielőtt bárkivel vitába szálnál és idegeskednél valami gondolod végig mit nyersz azzal ha megteszed és mit veszíthetsz ha hagyod ez egészet. Erre jó ha magadban számolsz tízig. Ne feledd a gondok nagy részét mi magunk okozzuk.
  2. Lélegezz vegyél mély lélegzetet a ki és be légzés között pedig várj egy kicsit. Csak épp annyit amennyi kényelmes. Ebből minimum tízet csinálj de ha szükséges több mély légzést is csinálhatsz.
    Lényege hogy figyelmed elterelődik a stressz pontjáról így van ideje agyadnak tisztán gondolkodni.
  3. A jó minőségű csoki (főleg ha ét) nagyon egészséges és vannak akik esküsznek stressz űző hatására. Persze ne egy táblát egyél meg egyszerre, csupán csak pár kockát.
  4. Ne tartsd magadban az érzéseidet. Csupán kulturáltan hozd nyilvánosságra. Ne ész nélkül ess neki a másiknak, de mond el érzéseid.
    Ha épp nem lenne szerencsés mindent a másik arcába vágni, akkor vonulj félre győződj meg róla hogy senki nem lát és hall és ad ki magadból. Ha ez sem megoldható akkor irány az edző terem, és mozogd ki magadból a feszültséget.
  5. Ha stresszes életet élsz akkor fontos hogy megfelelően kialudt magad, pihenj és lazíts. A leghatásosabban tisztítja ki gondolatainkat. Napközbe iktass be egy meditációt így pihentetve tested.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése